If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ЕГР-а отдавна е махнат,дюзите искам да си останат евро 2 и помпата,поради няколко причини :според мен не са толкова капризни (за 3 години никакви проблеми с нафтата),не искам да е над 200 коня,а и ще се изръся доста за 5 дюзи евро 3 и нова помпа.Мисля,че и 190 коня ще са ми добре ,съдейки по сегашните около 130кс и ще се кротна със 'силовия тунинг'
Добре си го замислил колега,само имай предвид едно- Ще се кротнеш с тунинга за 2-3 месеца и после ще се чудиш какво още да и направиш ... почнелисе веднъж , няма спиране,крастата е голяма работа!!! Затова като направиш замисленото, почни да се оглеждаш за читави дюзи и помпа, защото е ясно какво ще станев последствие
П.С. Упех с начинанието и ще чакаме да се похвалиш с резултата .
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
ЕГР-а отдавна е махнат,дюзите искам да си останат евро 2 и помпата,поради няколко причини :според мен не са толкова капризни (за 3 години никакви проблеми с нафтата),не искам да е над 200 коня,а и ще се изръся доста за 5 дюзи евро 3 и нова помпа.Мисля,че и 190 коня ще са ми добре ,съдейки по сегашните около 130кс и ще се кротна със 'силовия тунинг'
От помпа няма смисъл
Забравих също и усилен съединител.
Въпреки аз бих първо направил както ти е сток колата(ако ти е здраво турбото) : кулер, генерация, филтър и чип и ще останеш доволен.
Усиления е монтиран вече,първо да набавя по-трудните за намиране и скъпи неща като ГТ2256,челен кулер има в нета,да видя какви тръби(размери,колена,меки връзки),охладител за горивото и за маслото,3 баров МАП и генерация.След това черешката на тортата - ремап
Дюзите са едни и същи, просто разпръсквачите са различни!
Ще ти трябва и маслен радиатор!
И като започне засилването най-вероятно ще ти се наложи да си купиш и нов регулатор, а цената му е солена!
Ще ти трябват и уреди, мин. бустметър, пожелание температура и налягане на масло!
И като цяло ако за повечето неща ходиш на майстор цената доста ще се покачи......
Общо взето хубаво си направи сметката дали се оправдава цялата тая работа!!!
Като за 3000лв. например може да си купиш 2.4 150кс и на нея ще и сложиш само кулер + няколко датчика!!!
И всичкото подобрение от твоята да го прехвърлиш на новата!!!
Само кулер да си направиш и да стане качествено е 400-500лв.
Comment